Algemene absintdiscussie

uit tsjechi

neocivis (12/05/06 om 23:48:46):

goedeavond,
een van de weken ga ik op een citytrip(vrij figuurlijk te verstaan) naar praag. nu is de vraag of het mogelijk is absynth mee te nemen van daar, ik weet dat je 10l sterke drank mag meenemen vandaar maar ik weet niet dat absynth daar onder valt

 

Helfrich (12/05/06 om 23:59:07):

Waarom zou je dat willen? Ik zou het in ieder geval niet doen. Ik heb weleens gehoord van een vent die aan de Nijmeegse waalkade met zijn kloten aan een dukdalf was genageld omdat hij absynth had meegenomen uit Praag. Zulke dingen gebeuren vandaag de dag nog in Nederland.

 

sixela (12/06/06 om 22:56:10):

neocivis schreef:

goedeavond,
een van de weken ga ik op een citytrip(vrij figuurlijk te verstaan) naar praag. nu is de vraag of het mogelijk is absynth mee te nemen van daar, ik weet dat je 10l sterke drank mag meenemen vandaar maar ik weet niet dat absynth daar onder valt


Ik heb dat gedaan, uit nieuwsgierigheid.

Twee maand geleden had ik je de kosten kunnen besparen; ik kon je twe flessen Staroplznecky en een fles Hill's cadeau geven.

De inhoud van de flessen Staro is ondertussen richting goot verdwenen, om plaats te maken voor vinaigrettes (de flessen zijn erg mooi...).

Die fles Hill's mag je nog steeds komen halen. Gratis, voor niets, helemaal gevuld minus slechts twee glaasjes.

Ook in Tsjechië gedronken: Zelena Musa en King of Spirits (regular en Gold). Nog slechter smakend dan Staroplznecky groen, en dat wilt wat zeggen.

 

neocivis (12/07/06 om 01:33:56):

hehehe boechout(bij antwerpen wel) is niet ver van men ouderlijke huis, maar het is voor de 1792 dat we naar daar trekken. Maat van ik is afkomstig van daar en zen oma heeft dat meegebracht toen ze naar belgiË kwam voor de feestdagen nu en vorige week er toch eens goed van gedronken en vermits we al lang naar praag zouden we willen meenemen. Maar het punt is dat ik niet weet dat absynth onder de EU regels valt op sterke drank, want zijn oma is blijkbaar gecontrolleerd op de eurolines bus van tsjechiË naar gent(aan de duitste grens) en we willen niet echt problemen tijdens de overtocht

 

Nurgle (12/07/06 om 09:15:28):

Mocht je dan toch iets uit Tsjechië willen meebrengen (op een Tsjechische schone na), zou je voor de Toulouse Lautrec kunnen gaan. Veruit het beste van absint dat je daar kan vinden. Niet onaangenaam vind ik zelf, maar niet te vergelijken met de goede Franse en Zwitserse.

 

sixela (12/07/06 om 11:08:49):

neocivis schreef:

Maar het punt is dat ik niet weet dat absynth onder de EU regels valt op sterke drank,


Ja. Er is geen wet tegen stupiditeit en goedgelovigheid, dus kun je Tjechische absint zonder meer importeren, en binnen de wettelijke grenzen moet je ook geen extra accijnzen betalen (en voor zover je kunt bewijzen dat het voor persoonlijk gebruik is, in mijn geval duidelijk geen sinecure meer).

 

lezArts_du_Soleil (12/07/06 om 11:59:23):

Nou beste Neocivis,

Hoeveel berichtjes moet jij nog ontvangen voordat je doorhebt dat je rotzooi gaat/ wil kopen?

Misschien moet je advies vragen op een gothik site.
Krijg je het advies dat je wilt hebben.

S6

 

mestreech (04/14/07 om 11:34:56):

Ik had ook een vraagje :)

Ik ben net terug van stedenreis en na vanalles erover gehoord te hebben, heb ik me een fles absinth gekocht in een rustig winkeltje ergens op een pleintje omringt door wegen.
Nu is mijn vraag wat het eigenlijk voor merk is?
informatie erover is:
- hij is groen
- Het is een 0.5 literfles
- Het heeft een alcoholpercentage van 70%

er staat wel iets dikgedrukt van: horká lihovina, maar hier heb ik op internet niets over kunnen vinden. Verder is alles wa erop staat in het Tsjechies (denk ik) geschreven.
Mijn vraag is dus: welke merk is het, en is het de moeite waard of heb ik me miskocht?

alvast bedankt

 

mestreech (04/14/07 om 11:46:16):

Hij ziet er trouwens zo uit:

 

Helfrich (04/14/07 om 12:06:27):

In ieder geval niet doorslikken na het gorgelen. Hoe hier over Tsjechische "absinth" wordt gedacht zou onderhand min of meer duidelijk moeten zijn.

In de buurt van Mestreech is wel wat beters te krijgen.

 

radioflux (04/14/07 om 12:21:23):

mestreech schreef:


- hij is groen

Hij is blauw.
- Het is een 0.5 literfles

Mooie fles!
Mijn vraag is dus: welke merk is het, en is het de moeite waard of heb ik me miskocht?

Nee hoor. Je kunt bij tuincentra van die plastieken waterverstuivers kopen. Vul er zo een met dat goedje en je kunt er heel makkelijk je ramen mee doen.

 

mestreech (04/14/07 om 12:52:25):

Ik weet dat er in Maastricht wel beters te krijgen is, maar ik ben 15 en in tsjechië vroegen ze niet naar ID, dus vandaar dat ik het eens wou proberen.

Dus m.a.w. ik kan het beter niet inslikken? Kan het kwaad als ik het wel zou doen of is het gewoon niet aanbevolen omdat het vies is?

sowieso bedankt voor de reacties  :D

 

mestreech (04/14/07 om 12:54:02):

En op het plaatje lijkt hij inderdaad wel meer blau-ig, maar in t echt zie je wel dat het groen is ;)

 

radioflux (04/14/07 om 17:22:17):

mestreech schreef:

Ik weet dat er in Maastricht wel beters te krijgen is

In [b]de buurt van[/b] Maastricht.

maar ik ben 15

Hm. Heeft Helfrich scrupules, vraag ik me af?

Och welnee, dat vraag ik me eigenlijk helemaal niet af. ;D

 

mestreech (04/14/07 om 17:53:58):

wat is Helfrich scrupules  ???

 

lezArts_du_Soleil (04/15/07 om 00:31:20):

Mer miene jong, vroag de pap of er mit tich noa Oirsbeek vaart om richtige ABSINTHE te koope.

 

Zenzero (04/15/07 om 06:35:00):

mestreech schreef:

Hij ziet er trouwens zo uit:


't lijkt godverdomme wel Smurfenpis. alhoewel lijkt? sterker nog... Tering. Zeg jonge, weg doen en er met niemand meer met ook maar één woord over reppen, over deze toch niet te mistane blunder. Geef 't  maar aan 'n clochard daar in die woonplaats van je, bij wijze van 'n onbaatzuchtige handreiking aan een toch al miserabel bestaan leidend en in deplorabele toestand verkerend en aan de rand van onze samenleveing levend individu. Één nip, en hij komt 'tig of meer winters zonder kou te lijden en te beschikken over enigszins als warme kleding te bestempelen winter plunje fluitend door, zal voor 't leven een frisse adem hebben, maar daar niet lang van kunnen genieten dan wel zich daar van bewust zijn,
want... Dood (door schuld) zal 't 'm weinig genoegen verschaffen, of plezier (van het absoluut  gegarandeerde uit te blijven) genot.

Want evenwel 'n niemendal, is dit puur bandbreedte misbruik en dus strafbaar evenals het toelaten van adolescenten op dit forum, dat onderwerpen behandeld die voor een 15 jarige, als traumatisch ervaren zouden kunnen worden.

Ik zit toch niet te wachten op 'n recensie over blauwe 'ranja'  ???
Dus weggooien dien bocht! Mar nie in de maas hè want anders zitte wai d'r straks, hier mi te koekeloere.

En ne zatte vis, doar hebbe wai ok niks an.

Of...Ik weet wa: Fiets of step efkes noar Chemelot, bai aw um d'n hoek, schat ik, stookt 't an, en gift gewoon hun de schuld, wa gifde gai d'r um?

Wai hawe 't wel stil want mi zoiets, doar wilde toch nie mi geassocieerd worre, wonnie?

Om maar weer eens een dialect uit de kast te halen.

Maar om het kort samen te vatten.
Ik had iets anders gekocht  ;D

Als ik overigens met de laatste constatering was begonnen, had dat weer aanzienlijk minder ergernis, dan wel veel leesplezier opgeleverd  ::)

Maar sociaal voelend en eerlijk persoon als ik ben, deel ik alles op het gebied van smart en irritatie, graag met jullie. Want gedeelde smart is...

 

Zenzero (04/15/07 om 06:44:39):

lezArts_du_Soleil schreef:

Mer miene jong, vroag de pap of er mit tich noa Oirsbeek vaart om richtige ABSINTHE te koope.


Weer terug van weg geweest? En de site ge-launched, zag ik ?

 

lezArts_du_Soleil (04/15/07 om 10:55:19):

Yep! Maar de site is nog niet geheel on the air. Moeten opschieten want Koninginnedag moeten we schpelen  op queensdat in Maastricht.

Kan die gast zijn fles spiritus bij mij inleveren. Ik heb nl een colemanbrander en ga binnenkort weer veel kamperen.

 

Zenzero (04/15/07 om 11:14:39):

Als er audio previews, beschikbaar zijn.....
Graag

 

mestreech (04/15/07 om 11:42:58):

Maar ik heb nogsteeds geen antwoord op mijn vraag  :P
is het gevaarlijk als je het wel drinkt? Of is het gewoon goor?

 

F@TM@N (04/15/07 om 13:10:37):

is het gevaarlijk als je het wel drinkt? Of is het gewoon goor?


Je bent 15 jaar dus je zou niet mogen drinken.

Het enige gevaar is dat je na het drinken van dit wanproduct je interesse in absint zal verliezen, terwijl mits het juiste product  een verrijking van je leven is.

Met andere woorden neem gerust een borrel en schrik van de smaak.  Dood zal je er niet van gaan .

 

mestreech (04/15/07 om 14:19:40):

oke, bedankt  ;D

Ik ben ook niet van plan om de hele fles in een keer leeg te zuipen ofzo, maar gewoon een beetje van dit voordrinkenals ik ergens naartoe ga, anders gaat het me teveel kosten om aangeschoten te worden. Ik drink namelijk uitsluitend bier als ik ergens naartoe ga en van 8 glaasjes word ik niet of nauwelijks aangeschoten en dat merk je aan de portemonnee  :-X

Nu is het niet zo dat ik alleen maar aan de alcohol ga om bezopen te worden, want dan zou ik wel iets anders gaan drinken als bier. Maar bier is op de een of andere manier het lekkerste drankje naar mijn smaak :) Wou eens absinth proberen omdat het lekker schijnt te zijn, maar wist toen ik het kocht niet dat er meerdere soorten van waren :P

Maar ik weet wat ik wil weten dus nogmaals, bedankt voor de reacties  :)

de groeten

 

mestreech (04/15/07 om 18:00:14):

Ik heb er net eens een shot van geprobeerd.  :o

Het heeft iets weg van dropshot alleen brand het echt extreem, je voelt als het ware welke weg het aflegt in je lichaam. Is wel goed spul om drinkwedstrijdjes te houden, meer ook niet. Kan iemand me misschien eens uitleggen hoe "goeie" absinth dan proeft?

 

lezArts_du_Soleil (04/15/07 om 23:34:22):

Kijk eens goed rond op deze site en niet alleen het forum. Absinthe drink je npormaal gesproken niet puur maar leng je aan met water, net als leng-leng. We steken het ook niet in de fik, is nl zonde. Hoe goede absint smaakt zul je zelf moeten ervaren door een goede te proberen.

 

sixela (04/16/07 om 11:54:07):

radioflux schreef:


Vul er zo een met dat goedje en je kunt er heel makkelijk je ramen mee doen.


Had je gedacht - naast alcohol zit er meestal tonnen suiker in, en die vervliegt niet.

 

sixela (04/16/07 om 11:59:08):

mestreech schreef:

Maar ik heb nogsteeds geen antwoord op mijn vraag  :P
is het gevaarlijk als je het wel drinkt?


Wel, het is ongeveer 70% alcohol, en alcohol kan in hoge dosissen inderdaad gevaarlijk zijn.

 

mestreech (04/17/07 om 22:58:40):

Hoe slecht deze absinth ook staat aangeschreven, ik vind hem wel lekker eigenlijk  ;D het smaakt exact hetzelfde als uzu (dat spul dat je meestal bij het grieken krijgt voor het eten) maar dan veel sterker, zo sterk dat je mond half wegbrandt. zo voelt het tenminste  :o

 

sixela (04/18/07 om 01:11:49):

mestreech schreef:

Hoe slecht deze absinth ook staat aangeschreven, ik vind hem wel lekker eigenlijk  ;D het smaakt exact hetzelfde als uzu (dat spul dat je meestal bij het grieken krijgt voor het eten) maar dan veel sterker, zo sterk dat je mond half wegbrandt. zo voelt het tenminste  :o


Als je goede ouzo ziet zitten, dan ga je houden van echte absint. Als je wat ouder bent ;).

 

henkelman (04/25/07 om 23:12:46):

zon fles heb ik dus ok eeen paar meegenomen uit tsjechie, die schenkde ze dus ok in veel barretjes daar,, en ik heb tog aardig veel mensen die groene massa met liefde en plezier naar binnen zien werken, dus ik denk niet dat t zon rommel is als de meeste mensen zeggen..

en ga je van die zooi nou wel of niet trippen ?

 

mestreech (04/25/07 om 23:29:51):

We hebben zaterdag voordat we uitgingen ingedronken met absinth en vodka. We waren met 5 jongens en we hebben in totaal een halve fles absinth en 2/3e fles vodka geconsumeerd.

We konden allemaal vrij veel hebben van alcohol, maar we waren allemaal lichtelijk aangeschoten hierna.

En ik weet niet of het deze abinth was of de vodka, maar ik heb een half na het drinken daarvan, binnen een uur ongeveer een stuk of 5 keer moeten plassen

 

Helfrich (04/25/07 om 23:30:51):

henkelman schreef:

dus ik denk niet dat t zon rommel is als de meeste mensen zeggen.

Volgens mij zeggen de meeste mensen juist dat het geen rommel is, terwijl het dat wel is. Misschien zit 'm daar ergens de kneep? Ruwweg? Ik zou het niet weten want ik drink die troep niet.

 

henkelman (04/25/07 om 23:33:22):

mjah er stonde verschillende fleesen met verschillen prijzen.inhoud/percentage/kleur,
en zowel de winkelbediende als plaatselijke bevolking raadde me die aan,,
doen ze nie voor niks wel,

en trip je dervan ofniet ?

 

mestreech (04/25/07 om 23:34:41):

ik heb niks gemerkt, maar ik heb dan ook niet veel gehad ervan

 

henkelman (04/25/07 om 23:35:19):

tja was  veel ?

 

mestreech (04/25/07 om 23:36:37):

Ik denk dat het veel is bij een hoeveelheid warbij je al zo bezope bent dat je niet meer meekrijgt dat je bent aan het trippe ;)

 

henkelman (04/25/07 om 23:37:42):

aha,, maar juist als je zat bent  krijg je waanideeen

 

Helfrich (04/25/07 om 23:43:45):

Over hallucinaties is op dit forum wel de nodige informatie te vinden. Wanen (die andere symptomen van psychose) zijn zojuist even aan de orde gekomen. Hier nog wat info over Tsjechië: http://www.wormwoodsociety.org/czech.html

 

sixela (04/26/07 om 10:02:56):

henkelman schreef:

mjah er stonde verschillende fleesen met verschillen prijzen.inhoud/percentage/kleur,
en zowel de winkelbediende

Eeen winkelbediende die waar aanprijst? Ongehoord! Om de zweem van partijdigheid te vermijden zouden ze winkelbedienden moet verplichten alle producten in de winkel te verguizen; anders gaan de mensen vaak denken aan commerciële motieven.


als plaatselijke bevolking raadde me die aan,

De vraag is: drinken ze het? In al mijn reizen door Tsjechië zag de lokale bevolking het vooral als een grap voor toeristen, net zoals cannabis-wodka (een ander prachtig product van l'Or "distilleries" ).


doen ze nie voor niks wel,

Zoals men zegt in het Engels: "they do it to part fools from their money".


en trip je dervan ofniet ?

Genoeg van drinken en je begint later te trippen als de ontwenningsverschijnselen opkomen - delirium tremens, weet je wel, hoewel weinig mensen dat soort "trip" weten te appreciëren. Voor de rest niet.

 

henkelman (04/26/07 om 17:01:17):

nederlandse gidsen raadde me die ook aan,
de eigenares van ons hostel dronk dezelfde,
in lokale barretjes dronken ze die,
tja,, was idd 1 grote geld trekkerij ja jullie hebben gelijk.  :-/

en die cannabis wodka was dus wel 1 grote shit, want der zat nie eens cannabis in, maar een of andere plant die daar overal groeit.

 

lezArts_du_Soleil (04/26/07 om 19:54:56):

mestreech schreef:

We hebben zaterdag voordat we uitgingen ingedronken met absinth en vodka. We waren met 5 jongens en we hebben in totaal een halve fles absinth en 2/3e fles vodka geconsumeerd.

We konden allemaal vrij veel hebben van alcohol, maar we waren allemaal lichtelijk aangeschoten hierna.

En ik weet niet of het deze abinth was of de vodka, maar ik heb een half na het drinken daarvan, binnen een uur ongeveer een stuk of 5 keer moeten plassen

Lekker stoer!!!!
Zouden jullie niet beter aan sneeuwitjes houden en als je wat groter bent aan de sjoes??

 

Christian (04/26/07 om 20:34:37):

Eigenaardig dat mensen denken dat je van Absint gaat "trippen" absint is een drank met een zeer hoog alcohol gehalte..je gaat ook niet trippen van goede oude whiskey of Stroh rum, je loopt wel kans op een fikse vergiftiging door de alcohol!
Een meest plezierig gevoel, is het enige wat men na het consumeren van enige echte absint overhoudt.

acute vergiftiging kwam vroeger voor omdat men eigenlijk zoals nu ook het geval is, allerlei drankjes voor absint liet doorgaan omdat het zo populair was alleen er zaten toevoegsels in die direct ernstige schade kunnen aanrichten in het lichaam zoals kopervijlzel om ervoor te zorgen dat de nep-absint een leuk groen kleurtje verkreeg..blijf dus weg van ebay aanbiedingen, of andere vage handelaren in "echte"absint waarvan je gaat trippen...dit is [u]geen[/u] absint.
Ga ook niet proberen het even zelf thuis in de keuken te maken..dit is [u]niet[/u] mogelijk.
En heeft wederom niks met echte absint te maken.

Voor mijn part trek je thee van artemisia absinthium, maar absint is het niet.

Je komt de meest exotische namen tegen die semi door moeten gaan voor absint waarvan je gaat trippen:cannabis wodka, absinth met extra thujon en weet ik al niet veel wat.
Dit is alleen geldklopperij mensen en heeft niks met echte absint te maken een waanidee dat nog steeds bestaat omdat mensen zichzelf graag voor de gek laten houden schijnt het.

Absint is een drank geen drug.
Wie wil trippen kan beter wat paddo's nemen o.i.d.

 

henkelman (04/26/07 om 22:42:17):

nou nog een vraag voor de enige echte ''kenners'' hier dan, wat maakt absint de echte absint en hoe zijn jullie der achter gekomen ?

 

mestreech (04/26/07 om 22:48:40):

lezArts_du_Soleil schreef:


Lekker stoer!!!!
Zouden jullie niet beter aan sneeuwitjes houden en als je wat groter bent aan de sjoes??



ag jong stel je niet aan, misschien ben jij zo-iemand die zich altijd aan de regeltjes houdt, lekker saai dan. nou ik niet! :-/

 

anrepta (04/26/07 om 23:19:21):

henkelman schreef:

nou nog een vraag voor de enige echte ''kenners'' hier dan, wat maakt absint de echte absint en hoe zijn jullie der achter gekomen ?

zie hier

 

lezArts_du_Soleil (04/26/07 om 23:27:47):

mestreech schreef:




ag jong stel je niet aan, misschien ben jij zo-iemand die zich altijd aan de regeltjes houdt, lekker saai dan. nou ik niet! :-/


Grote praat voor iemand die net haren op z'n plassertje heeft. Verveel de liefhebber van absinthe niet over zuipen, daar heb jij msn en sugababes en al die andere site voor om je puberale gedachtenspinsels te ventileren.

Groetjes en mischien tot ziens, als je wat ouder en wijzer bent.

 

mestreech (04/26/07 om 23:34:18):

lezArts_du_Soleil schreef:



Grote praat voor iemand die net haren op z'n plassertje heeft. Verveel de liefhebber van absinthe niet over zuipen, daar heb jij msn en sugababes en al die andere site voor om je puberale gedachtenspinsels te ventileren.

Groetjes en mischien tot ziens, als je wat ouder en wijzer bent.


Ik zal mijzelf maar niet verlagen tot het niveau van deze heer/mevouw en wat mij betreft kan hier een slotje op?

 

sixela (04/27/07 om 03:28:37):

mestreech schreef:


Ik zal mijzelf maar niet verlagen tot het niveau van deze heer/mevouw


Ja, die toekomstige tijd is inderdaad niet op zijn plaats.

Voor mijn part mag er op jou een slotje. Je komt op dit forum, praat over dingen die hier geen kat interesseren, en als men je daarop attent maakt begin je te melken en doe je gewoon voort, want in je navelstaarderij vind je het oh zo interessant, dus zijn we maar met z'n allen saai.

En onze berichten die trachten wat informatie over te brengen vallen op dovemansoren.

En dan ga jij beslissen of op dit onderwerp een slotje mag?

Fraai staaltje van sociale intelligentie.

 

Christian (04/27/07 om 16:53:26):

mestreech schreef:




ag jong stel je niet aan, misschien ben jij zo-iemand die zich altijd aan de regeltjes houdt, lekker saai dan. nou ik niet! :-/

..welke regeltjes?
zeker alleen die zich in jouw eigen gedachten gevormd hebben.

 

henkelman (04/27/07 om 17:38:38):

lezArts_du_Soleil schreef:



Grote praat voor iemand die net haren op z'n plassertje heeft. Verveel de liefhebber van absinthe niet over zuipen, daar heb jij msn en sugababes en al die andere site voor om je puberale gedachtenspinsels te ventileren.

Groetjes en mischien tot ziens, als je wat ouder en wijzer bent.


Wacht even, ten eerste ik ben zelf 18, ik ZUIP zelf ook nog, ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat jijzelf ook GEZOPEN hebt, en als er hier iemand beweert dat veel gezopen stoerejongetjes praat is voor iemand die ''nog geen haar op z'n lul heeft'' is dan zou ik graag eens een avondje mee willen doen met jullie

 

lezArts_du_Soleil (04/27/07 om 21:31:52):

henkelman schreef:



Wacht even, ten eerste ik ben zelf 18, ik ZUIP zelf ook nog, ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat jijzelf ook GEZOPEN hebt, en als er hier iemand beweert dat veel gezopen stoerejongetjes praat is voor iemand die ''nog geen haar op z'n lul heeft'' is dan zou ik graag eens een avondje mee willen doen met jullie

Dit bedoel ik nou!!

Ook jij hebt het niet begrepen. Zo moeilijk is het toch niet?
Zelfs een 18-jarige zou dit moeten begrijpen. Onze jongeman uit Mestreech met zijn puberale praat kan ik nog wel inschatten vanwege zijn 15 jaar.

 

sixela (04/28/07 om 01:38:07):

henkelman schreef:

Wacht even, ten eerste ik ben zelf 18, ik ZUIP zelf ook nog,


Proficiat. Vergeet niet om dat op je CV te vermelden en het van de daken te schreeuwen elke keer dat je een lid van het andere geslacht tegenkomt.

Kwestie van de wetten van Darwin eens nuttig te laten werken.

 

mestreech (04/28/07 om 01:51:48):

lezArts_du_Soleil schreef:


Dit bedoel ik nou!!

Ook jij hebt het niet begrepen. Zo moeilijk is het toch niet?
Zelfs een 18-jarige zou dit moeten begrijpen. Onze jongeman uit Mestreech met zijn puberale praat kan ik nog wel inschatten vanwege zijn 15 jaar.


Zou ik op een normale manier antwoord kunnen krijgen als ik vraag wat er zo puberaal is aan mijn gepraat? Ik kom hier om in eerste instantie te vragen wat voor absinth ik nou eigenlijk heb (aangezien er geen naam op vermeld staat) en vervolgens geef ik mijn mening over deze absinth op een normale manier en dan wordt mij verweten dat ik "puberale praat" heb en uit sommige posts kan afleiden dat ik dit forum "terroriseer".

Laten we verder niet meer hierover doorspeculeren, maar gewoon ONtopic gaan. Mocht dit onmogelijk zijn voor sommigen onder ons dan gelieve niets meer te zeggen in dit topic...

Mvg.

 

sixela (04/28/07 om 02:15:05):

mestreech schreef:



Zou ik op een normale manier antwoord kunnen krijgen als ik vraag wat er zo puberaal is aan mijn gepraat?

Ja. Je stelt je aan, je maakt ad hominem opmerkingen over hoe anderen "regeltjes volgen" (implicerend dat je avontuurlijk denkt te leven door veredelde hoestsiroop tot jou te nemen *en* dat dat je op de een of andere manier superieur maakt), en je denkt te kunnen bepalen wie wat schrijft in dit onderwerp alsof het "van jou" was.

Het forum is niet van jou. Voeten vegen aan de ingang.

Om terug te keren tot het onderwerp: de kleur (de wilde frisheid van E133, E131 en E102) doet vermoeden dat het Hill's is; die durft wel plots op te duiken in andere verpakkingen. Als-ie naar hoestsiroop ruikt met een duidelijke snoepgeur achteraan heb je het antwoord.

Een tijdje geleden meldde je wel dat het goedje naar ouzo (en dus anijs) smaakte, en dat ligt bij Hill's dan weer wat moeilijk, want daar zit nauwelijks anijs in.

Dus weten we het niet echt. Maar zo nieuwsgierig zijn we niet want nous avons déjà donné, merci.



 

mestreech (04/28/07 om 02:21:12):

Kijk, dit soort posts kan ik wat mee. Hierin staat op een normale manier waar ik fout zat en wordt er gelijk antwoord gegeven op mijn vraag  ;)

Bij deze, excusez moi voor mijn "puberale" gepraat en bedankt voor het geven van een fatsoendelijk antwoord+reactie op een bericht van mij.

bon soir,

 

lezArts_du_Soleil (04/28/07 om 09:28:24):

Au revoir!!

 

Helfrich (05/06/07 om 20:50:27):

mestreech schreef:

Hij ziet er trouwens zo uit:


Starorežná Prostejov

http://tinyurl.com/2wwyts

 

lezArts_du_Soleil (05/07/07 om 09:24:43):

Helfrich schreef:



Starorežná Prostejov

http://tinyurl.com/2wwyts


Absinth of Andy, kun je deze link ook uitleggen als Absinth of Absinthe

 

Helfrich (09/18/07 om 00:30:55):

radioflux schreef:


Hij is blauw.

Toch natuurlijk gekleurd?



Mwahah!

http://wormwoodsociety.org/forums/index.php?showtopic=2904

 

radioflux (09/18/07 om 11:35:16):

Brown is the new blue.[sup]TM[/sup]

 

Algemene absintdiscussie